Support

Ook na livegang van je digitaal product kun je bij ons terecht. Het supportteam neemt je product in beheer. Hier kun je voortaan terecht met al je vragen, opmerkingen en aanpassingen.

Het supportteam is professioneel en procesmatig opgezet, ondersteund door een online meldingen systeem. Bij het supportteam werken vaste supportmedewerkers, aangevuld met medewerkers die betrokken zijn geweest bij de ontwikkeling binnen het project. Hiermee garanderen wij een goede inbedding van kennis.

Supportdesk

Het Axendo support team staat maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 voor je klaar!

   033 432 30 38
   [email protected]

Service Level Agreement

Een Service Level Agreement (SLA) verzekert je van optimaal onderhoud, beheer en ondersteuning van je digitale product. Korte vragen, noodzakelijke beveiligingsupdates en inschattingen van doorontwikkelingen zijn onderdeel van de Service Level Agreement. Meldingen kunnen eenvoudig zelf aangemaakt, real-time gemonitord en geprioriteerd worden.

Voordelen van een SLA

  • Vaste response tijden
  • Voorrang op klanten zonder SLA
  • Zelf tickets aanmaken en prioriteren
  • Realtime inzicht in meldingen
  • 24/7 toegang tot het ticket systeem

Supportbundel

We maken het onze supportklanten graag zo eenvoudig mogelijk. Daarom is het mogelijk om een supportbundel te nemen. Deze bundel bestaat uit een vooraf ingekocht budget. Supportaanvragen worden vervolgens afgeboekt van de bundel. Maandelijks ontvang je een overzicht van de geboekte uren én het nog beschikbare bedrag binnen de bundel. 

Bijkomend voordeel is dat de uren die van de supportbundel afgeboekt worden een scherper tarief hebben. Voor organisaties die werken met het verstrekken van opdrachtnummers per factuur betekent een supportbundel een hoop minder administratie voor de medewerkers. Ook is de supportbundel een uitstekende manier om budget te reserveren voor bugs en support in je organisatie.