Blog | Axendo

Blog

KeyMen en Axendo zijn gefuseerd tot één digitaal bureau met vestigingen in Dordrecht en Leusden.

Een terugblik op drie sessies over chatbots op 26, 27 en 28 maart 2019.

In deze reeks met blogs geven we een kijkje in de keuken van Axendo. In deze tweede blog introduceren we onze quality controller & supportdesk coördinator Stefan van Leusden.

In deze reeks met blogs geven we een kijkje in de keuken van Axendo. In de eerste blog introduceren we onze front-end developer & umbraco consultant Arnold Visser.

Axendo was ook dit jaar aanwezig in Denemarken op de jaarlijkse Umbraco conferentie ‘Codegarden’.

Welke chatbot precies? Wat is het nut, wat is de noodzaak? Je leest het in deze blog.

Heeft de chatbot de toekomst? I Amsterdam gelooft erin. 'De chatbot heeft als kanaal zeker potentie. Groot voordeel is dat je 24/7 bereikbaar bent.

Voor blijvend succes moet je meegaan met de laatste ontwikkelingen.

Een aantal quick wins om mee aan de slag te gaan

De chatbot die via Facebook Messenger het cultuuraanbod ontsluit.

Bevestiging van onze diepgaande Umbraco kennis en ervaring

Toeristenstromen beheersen

Hoe sneller een website laadt, hoe prettiger voor bezoekers

Lexima's veelzijdige leerplatform